13 mars 2009

Vilohemmet




Utdrag ur bandinspelat telefonsamtal den 16 april 1999
mellan dåvarande rättsombudet Jan-Erik Andersson(JEA)
och länsrättsdomaren Lennart Assarsson(LA)
JEA...det är så jävla sjukt hela det här fallet...
LA...det håller jag med om...
JEA...det här med rättssäkerhet...jag blir så upprörd över
allt det här...
LA...ja...jag trodde dom skulle ge med sig så småningom...
JEA...men tycker inte du också att det är märkligt allt
det här...
LA...jo jag tycker det här är jävligt märkligt alltså...vi har
haft många diskussioner här men vi...
JEA...det har gått prestige i det här...
LA...det har gått prestige i det här...det håller jag med om...

Arbete sökes
Anknytningsexempel
Västeråsförbannad

Bildspel(ppt)
Triangelsyndromet
Ansvarsflykten
Tjänstelögnen
Dårskapen
Idioten

Storbilder(jpg)
Kafkadump#010
Kafkadump#011