27 september 2008









B...du får förklara det där...har läst "kollatanken"
X gånger men låter fortfarande koko...i mina öron...
A...det behöver inte betyda att det är "koko"...
B...förklara då...
A...för trött nu...har varit på Wordpress halva
dan och lärt mig att få ut BILDSPEL på den
bloggen...
B...vaa?
A...som det går att länka till från den här bloggen
'med vänner'...
B...BRA!
A...mm...går ju inte att publicera egna ppt-filer
på Blogspot...och har nu som test lagt ut den
"gamla rättsstaten"...dubbelklicka bilderna
och kör på helskärm...

Och det "gamla lättlästa" om JO...

B...det här blir BRA!
A...märkligast att det var nästan problemfritt...
censuren 'indragen'...
B...trodde INTE det skulle gå SÅ fort...
A...för att du inte litar på VÅRA vänner...
B...lättare sagt än gjort...som det där att
"närvara vid målet"...
A...jaja...din huvudvärk...skrev några rader
om "det som förevarit" på Wordpress...om
du orkar läsa...nu går jag och lägger mig...
B...glöm inte kvällskramen...
A...hördu nu är det slutlarvat...håller du på
så här får jag skaffa en ny fantasi...förstår
du...
B...jag förstår...fast...
A...fast vadå...
B...man sover så gott på dom där kramarna...
och du har själv till och med SKRIVIT att
(paus)
A...OK då...samtidigt...NU...
(kort...slutning)
B...tack snälla...
A...äh...gå och lägg dig...
B...godnatt då...
A...godnatt..:-/